V vaši košarici nimate izdelkov!
Išči
Filters

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine DaliaFashion.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Svetujemo, da pred nakupom preko spletne strani DaliaFashion.si pazljivo preberete navedene »Splošne pogoje poslovanja«. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji poslovanja. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine DaliaFashion.si. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.

Opozorilo: Barva izdelka na sliki se lahko razlikuje od dejanske barve izdelka. 

ZASEBNOST

Ob registraciji obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo, ki si ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dosegljivo na sedežu podjetja. Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen in se strinja s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu in se za morebitne napake vnaprej opravičujemo. Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno rešitev.

VRAČILO BLAGA

Kupec lahko v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) v roku štirinajstih dni od prejema blaga v pisni obliki na info@dalia.si najprej najavi vrnitev kupljenega blaga in nato pa po dogovoru s prodajalcem, vrne blago najkasneje v roku štirinajstih dni od prejema blaga.

Vračilo nepoškodovanega blaga z etiketo je možno ob priložitvi računa.

Poštne stroške vračila krije kupec. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu bo s strani prodajalca nakazana na njegov TRR najkasneje v štirinajstih dneh od prejema zahtevka.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj na sedež podjetja.

Blago zamenjamo za drug izdelek ali povrnemo kupnino v primeru, da izpolnjujete vse zgoraj naštete pogoje. Vrnjeno blago pošljete na naš naslov: PRISTAR 4, marketing, d.o.o., Podgorska cesta 40, 2380 Slovenj Gradec.

REKLAMACIJA

Kupec lahko blago reklamira v osmih dneh od nakupa, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek.

Neprevzem paketov

V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru in so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe. Pogodba oziroma naročilo je še vedno veljavno sklenjeno in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju PRISTAR 4, marketing, d.o.o., za kar mu bo ponudnik PRISTAR 4, marketing, d.o.o. izstavil račun. Kupec je ta račun dolžan poravnati, ker pogodbe oziroma naročila ni prekinil. V primeru neplačila tega računa, se zadeva ureja s terjatvijo podjetja PRISTAR 4, marketing, d.o.o.. do kupca. Terjatve ureja zunanje podjetje.